Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Έρχεται νέος νόμος – Τι αλλάζει στη διαφήμιση και στα κανάλια

Ριζική αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τα ΜΜΕ ετοιμάζει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ (υπό την ευθύνη του υπ. Επικρατείας, Νίκου Παππά), με το ενδεχόμενο της πλήρους -αλλά σε δεύτερο χρόνο- κατάργησης της τροπολογίας που ψηφίστηκε τον περασμένο Αύγουστο για τη «συγκέντρωση στα media» και για την «απευθείας τιμολόγηση των Μέσων στους διαφημιζόμενους» (που έμελλε να εφαρμοστεί από 1/7/2015).


Στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ γίνεται λόγος για ένα νόμο για τα ΜΜΕ αλά Κίρχνερ, δηλαδή κατά της συγκέντρωσης των μεγάλων ΜΜΕ στα χέρια λίγων επιχειρηματιών.


Ο νέος νόμος (αντίστοιχος με το «βασικό μέτοχο») θα έχει σύνδεση πιθανότατα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, ενώ θα περιλαμβάνει πλήρες περιουσιολόγιο των μετόχων.


Την ίδια ώρα που στην αγορά η διαρροή της πληροφορίας για κατάργηση, μεταξύ άλλων, της διάταξης για την απευθείας τιμολόγηση προκαλεί σχετική ανακούφιση – αν και δεν έχει διευκρινιστεί ούτε πότε θα γίνει αυτό ούτε και αν θα επανέλθει το καθεστώς των επιστροφών, επανέρχεται δριμύτερη η δαμόκλειος σπάθη του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης 20%.


Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να ισχύσει κανονικά η διάταξη της επαναφοράς του φόρου.


BUSINNES TODAY


The post Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Έρχεται νέος νόμος – Τι αλλάζει στη διαφήμιση και στα κανάλια appeared first on hellasforce.






from hellasforcehellasforce » | Ανεξάρτητο Ειδησεογραφικό Δίκτυο http://ift.tt/1tTKGqF

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου