Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Tι αλλάζει η "επέλαση" της τεχνολογίας στα αμφιθέατρα των ΑΕΙ



Tι αλλάζει η "επέλαση" της τεχνολογίας στα αμφιθέατρα των ΑΕΙ Η online πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό ανατρέπει τα δεδομένα

Απαρχή μεγάλων αλλαγών στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση το 2015, σύμφωνα με στελέχη της EMC - Έρχεται το τέλος της δια ζώσης διδασκαλίας από τους καθηγητές. Οταν στα ελληνικά πανεπιστήμια η οποία αναφορά στη γενικευμένη χρήση...

εργαλείων που προσφέρει η τεχνολογία προκαλεί συγκρούσεις και χρήση όρων όπως “τεχνοφασισμός”, στελέχη της βιομηχανίας των υπολογιστών προβλέπουν ότι το 2015 θα σημάνει την αρχή του τέλους των διαλέξεων στις πανεπιστημιακές αίθουσες.


Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς κορυφαίων στελεχών της EMC, εταιρείας με ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά ΙΤ, το 2015 θα ανατείλει μια νέα εποχή στην εκπαίδευση. Θα παρατηρηθεί η αρχή του τέλους των διαλέξεων στις πανεπιστημιακές αίθουσες. “Ναι, η διάλεξη του καθηγητή, ως μέθοδος διδασκαλίας έχει τελειώσει”, λένε.


Επικαλούνται δοκιμές σε κορυφαία πανεπιστήμια, οι οποίες έχουν δείξει ότι σε μια διάλεξη διάρκειας 40 λεπτών, ο μέσος φοιτητής είναι συγκεντρωμένος για περίπου 7 λεπτά. Αν η διάρκεια του μαθήματος ανέβει στα 60 λεπτά, η προσοχή των φοιτητών πέφτει ακόμη περισσότερο... “Κολλέγια τα οποία μετέφεραν τις παραδόσεις online, είδαν τα ποσοστά αποτυχίας στις εξετάσεις να πέφτουν κατά 50%, πλησιάζοντας μονοψήφιες τιμές”, λένε τα στελέχη της EMC και συνεχίζουν: “Και αυτό δεν είναι το μοναδικό καλό νέο. Η μεταφορά εκπαιδευτικού υλικού σε online πλατφόρμες προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να μορφωθούν. Φανταστείτε έναν κόσμο όπου καθένας θα έχει πρόσβαση στο υλικό το οποίο διδάσκονται οι φοιτητές των καλύτερων αμερικανικών πανεπιστημίων. Την επόμενη φορά που θα δείτε παιδιά σε κάποιο εκπαιδευτικό site, δώστε προσοχή – αυτό που βλέπετε είναι το μέλλον της εκπαίδευσης σε εξέλιξη”.


Ηδη, αρκετά από τα πλέον αναγνωρισμένα πανεπιστήμια του κόσμου, όπως το Χάρβαρντ, το MIT, το Στάνφορντ, το Μπέρκλεϊ, της Οξφόρδης και του Κέμπριτζ, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα iTunes U της Apple για την online διάθεση εκπαιδευτικού περιεχομένου.


Μάλιστα, μέσω της σχετικής εφαρμογής, οι εκπαιδευτικοί μπορούν για πρώτη φορά να δημιουργήσουν, να επεξεργαστούν και να διαχειριστούν απευθείας από το iPad ολόκληρη την ύλη των μαθημάτων τους. Παράλληλα, οι φοιτητές μπορούν να ξεκινούν μια online συζήτηση με τους συμφοιτητές τους και να θέτουν ερωτήσεις πάνω στο κάθε μάθημα απευθείας από τη συσκευή τους.

Πηγή:Παναγιώτης Μαρκίδης στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ






from kapistri.blogspot.com http://ift.tt/1FANpFy

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου