Αφήνουμε τα ρεβύθια μας να μουλιάσουν απ' την προηγούμενη αφού έχουμε προσθέσει μαγειρική σόδα στο νερό τους. Την επομένη τα στραγγίζουμε και τα περνάμε απ' το μούλτι.Βάζουμε τα πολτοποιημένα ρεβύθια σε ένα μπολ και προσθέτουμε σ' αυτό όλα τα υλικά μας. Ανακατεύουμε και ζυμώνουμε καλά.
from Madata.GR http://ift.tt/1Rli972
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου