To χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η Βάσω Βουγιούκα στο Γκραν Πρι Σπάθης Γυναικών της Σεούλ. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια πραγματοποίησε εξαιρετική πορεία και έφτασε έως τον ημιτελικό. Εκεί αντιμετώπισε την Σέο (Κορέα) και ηττήθηκε με 15-13.Η αθλήτρια του Ολυμπιακού, πάντως, «αυτοκτόνησε» μιας και προηγήθηκε με 13-9 και
from Madata.GR http://ift.tt/22ChJAj
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου