Σε κινητοποίηση έξω από το υπουργείο Εργασίας, θα προχωρήσουν μέλη πρωτοβάθμιων σωματείων, που συμμετέχουν στη σημερινή διακλαδική απεργιακή κινητοποίηση, με βασικό αίτημα την αύξηση μισθών και την επαναφορά των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Θα προηγηθεί πορεία με σημείο εκκίνησης τα Χαυτεία, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη. Μεταξύ
from Madata.GR https://ift.tt/2qlkpD9
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου