Ένα ακόμη αγώνισμα ασυλίας θα παρακολουθήσουμε σήμερα στο Survivor, με τους Διάσημους και τους Μαχητές να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου να κερδίσουν την πολυπόθητη ασυλία. Λίγο πριν τη διεξαγωγή του αγώνα, η Εύη Σαλταφερίδου δηλώνει για την Ραδανθη πως θα ήταν άδικο να φύγει
from Madata.GR https://ift.tt/2xqUtwn
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου