Την πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη μετά τη μήνυση που κατέθεσε στη Βάνα Μπάρμπα παραχώρησε η Ελένη Φιλίνη η οποία μίλησε για το συμβάν και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν προτίθεται να κάνει βήμα πίσω. Αιτία της αγανάκτησής της ήταν ένα χιουμοριστικό βίντεο
from Madata.GR https://ift.tt/2vXX6VN
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου