Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσει ο ΟΑΣΘ την Πρωτομαγιά, καθώς το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού αποφάσισε να συμμετάσχει στις απεργιακές εκδηλώσεις που κήρυξαν Γ.Σ.Ε.Ε. και Ε.Κ.Θ. για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η νυκτερινή λεωφορειακή γραμμή Νο 78Ν "ΚΤΕΛ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" θα
from Madata.GR https://ift.tt/2KpE7qv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου