Το 2013 η Δέσποινα Βανδή είχε αποχωρήσει από λίγο πριν ξεκινήσουν τις εμφανίσεις τους από το σχήμα με τον Νότη Σφακιανάκη, όταν εκείνος στην απονομή του πλατινένιου του δίσκου είχε στηρίξει ανοιχτά τη Χρυσή Αυγή. Ο Νότης Σφακιανάκης στην πολυσυζητημένη συνέντευξη του τον περασμένο Νοέμβρη στην
from Madata.GR https://ift.tt/2HC2PGl
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου