Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Στο νοσοκομείο ο Βαγγέλης Μπούτας μετά από σοβαρό τραυματισμό του σε ατύχημα

Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε το βράδυ της Κυριακής, από το νοσοκομείο της Καρδίτσας, ο αγροτοσυνδικαλιστής Βαγγέλης Μπούτας, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του κατά την διάρκεια αγροτικών εργασιών. Το ατύχημα συνέβη το απόγευμα της Κυριακής στην Καρδίτσα, όταν το τρακτέρ που χρησιμοποιούσε τον καταπλάκωσε και του

from Madata.GR https://ift.tt/2Fs43hq
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου