Η Γωγώ είναι ανάμεσα στους παίκτες είχαν αποχωρήσει από το Masterchef και επέστρεψαν στον διαγωνισμό μαγειρικής μέσα από την διαδικασία της δεύτερης ευκαιρίας. Η Γωγώ μάλιστα κατάφερε να συγκέντρωση την δεύτερη υψηλή βαθμολογία στην διαδικασίας δημιουργικής μαγειρικής Ανάμεσα σε αυτούς ήταν η Μάγκυ που είχε αποχωρήσει
from Madata.GR https://www.madata.gr/diafora/media/607183-Masterchef-xespa-h-gogo-moy'-dose-to-cheri-kai-hthela-na-toy-to-kopso.html
via IFTTT
Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018
Masterchef: Ξεσπά η Γωγώ. Μου’ δωσε το χέρι και ήθελα να του το κόψω
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου