Επεισόδια έγιναν σήμερα στην οδό Καποδιστρίου έξω από συμβολαιογραφικό γραφείο όπου γινόταν συγκέντρωση κατά των πλειστηριασμών. Οι συγκεντρωμένοι είχαν αποκλείσει την είσοδο και τότε οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών για να τους απωθήσουν.
from Madata.GR http://ift.tt/2FbgB0h
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου