Στο πλαίσιο της ελάφρυνσης των μαθημάτων εντός του σχολείου, το υπουργείο Παιδείας στοχεύει από την επόμενη χρονιά να θεσμοθετήσει, έστω για ένα Σαββατοκύριακό το μήνα, οι μαθητές του δημοτικού να αφήνουν στο σχολείο την τσάντα τους, ώστε να απολαμβάνουν δύο μέρες χωρίς μελέτη και εργασίες. Ηδη
from Madata.GR http://ift.tt/2AJIlYb
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου