Νεκρός βρέθηκε ο 84χρονος ηλικιωμένος από τη Νότια Κέρκυρα, τα ίχνη του οποίου είχαν εξαφανιστεί από την Τρίτη. Όπως ανέφερε ο διοικητής της πυροσβεστικής υπηρεσίας, Ευθύμης Γεωργακόπουλος, «το πτώμα του άτυχου 84χρονου εντοπίστηκε αργά το απόγευμα σε απόκρημνη περιοχή, από διασώστες που συνέβαλαν στην επιχείρηση εντοπισμού
from Madata.GR http://ift.tt/2zRRmyh
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου