Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης

Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για την τοποθέτηση βόμβας στο Δικαστικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης. Αστυνομικοί του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) προχώρησαν σε εξονυχιστικούς ελέγχους στους υπόγειους χώρους του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, χωρίς να διαπιστώσουν κάτι. Σημειώνεται πως αυτή την ώρα τα άτομα, που βρίσκονταν στα δικαστήρια και

from Madata.GR http://ift.tt/2smPDci
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου