Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για την τοποθέτηση βόμβας στο Δικαστικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης. Αστυνομικοί του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) προχώρησαν σε εξονυχιστικούς ελέγχους στους υπόγειους χώρους του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, χωρίς να διαπιστώσουν κάτι. Σημειώνεται πως αυτή την ώρα τα άτομα, που βρίσκονταν στα δικαστήρια και
from Madata.GR http://ift.tt/2smPDci
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου