Με τρεις αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών τιμώρησε το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της ΕΠΟ τον Ολυμπιακό, μετά την εκδίκαση της υπόθεσης με αντίδικο την ΠΑΕ Πλατανιάς και την καταγγελία που είχε κάνει η ομάδα των Χανίων για το παιχνίδι του Φαλήρου. Αναλυτικά η απόφαση του πειθαρχικού
from Madata.GR http://ift.tt/2ser566
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου