Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Σε υποχρεωτική άδεια δημοσιογράφοι του STAR

Κλίμα αγωνίας επικρατεί για ορισμένους δημοσιογράφους του Star, οι οποίοι γύρισαν από τις καλοκαιρινές διακοπές τους και αντί να πιάσουν αμέσως δουλειά, η διοίκηση τους ανακοίνωσε ότι θα πάρουν αναγκαστική άδεια μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του zappIT, την ίδια ώρα που γίνονται

from Madata.GR http://ift.tt/2bRbt13
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου