Κλίμα αγωνίας επικρατεί για ορισμένους δημοσιογράφους του Star, οι οποίοι γύρισαν από τις καλοκαιρινές διακοπές τους και αντί να πιάσουν αμέσως δουλειά, η διοίκηση τους ανακοίνωσε ότι θα πάρουν αναγκαστική άδεια μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του zappIT, την ίδια ώρα που γίνονται
from Madata.GR http://ift.tt/2bRbt13
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου