Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Κατερίνα Στεφανίδη: Ασχολείστε μαζί μας κάθε τέσσερα χρόνια

Το πρωί του περασμένου Σαββάτου στο Ρίο, λίγη ώρα μετά την κατάκτηση του χρυσού ολυμπιακού μεταλλίου στο άλμα επί κοντώ, είχε... ζητήσει «συγγνώμη που σας ξενύχτησα για να παρακολουθήσετε τον αγώνα». Κατά τη χθεσινή άφιξή της στην Αθήνα, πάντως, η Κατερίνα Στεφανίδη ζήτησε περισσότερο ενδιαφέρον

from Madata.GR http://ift.tt/2bQqajW
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου