Ένα τεράστιο ουράνιο τόξο «στεφάνωσε» την εντυπωσιακή γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου το μεσημέρι της Πέμπτης. Μάλιστα το ουράνιο τόξο μοιάζει να έχει τις βάσεις του στο… Ρίο και το Αντίρριο, «ενώνοντας» με την ομορφιά του τις δύο ακτές του Κορινθιακού. gazzetta
from Madata.GR http://ift.tt/1UNiIZG
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου