Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Έλληνας παρουσιαστής έχασε 19 κιλά πίνοντας μόνο νερό για τρεις εβδομάδες!

Για τα δύσκολα χρόνια της Αμερικής, στην οποία σπούδαζε, μίλησε μεταξύ άλλων πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής που αποκάλυψε πως για τρεις εβδομάδες έπινε μόνο νερό, επειδή δεν είχε να φάει, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει 19 κιλά... Δεν έβρισκα δουλειά και το μόνο

from Madata.GR http://ift.tt/1WPXxUN
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου