Το δικό του φυτώριο δενδρυλλίων κάνναβης φαίνεται πως είχε στήσει στο σπίτι του στα Χανιά ένας 38χρονος, ο οποίος συνελήφθη από τις αστυνομικές αρχές.Αστυνομικοί μετά από αξιοποίηση πληροφοριών, πήγαν στο σπίτι του 38χρονου, όπου μετά από έρευνα που έκαναν, βρήκαν και κατάσχεσαν 18 δενδρύλλια κάνναβης.
from Madata.GR http://ift.tt/1Rs3XWl
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου