Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Ο Φώτης Κουβέλης καταγγέλει τη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ – Τώρα το θυμήθηκε;

Σε μία βαρύτατη καταγγελία προέβη ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτης Κουβέλης μιλώντας στο Οικονομικό κανάλι SBC και στον Βασίλη Ταλαμάγκα. Αναφερόμενος στο θέμα της διαθεσιμότητας είπε, ότι η τρόικα είχε πλήρη ενημέρωση, ακόμα και για ζητήματα που είναι λεπτομέρειες και για τους Έλληνες εργατολόγους. Στην ερώτηση αν […]



from hellasforce http://ift.tt/1DdxI5c

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου