ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ… Στο μικροσκόπιο της Ασφάλειας έχει μπει η δραστηριότητα ενός Βούλγαρου που επιχείρησε να γεμίσει με βενζίνη το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου του σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην Αργυρούπολη Δράμας πληρώνοντας με ένα πλαστό χαρτονόμισμα των 500 ευρώ! Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος πονηρεύτηκε αμέσως μόλις είδε το μεγάλης […]
from hellasforce http://ift.tt/1NXPZi8
via IFTTT
from hellasforce http://ift.tt/1NXPZi8
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου