Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Μυαλό κουκούτσι… Δηλαδή δεν θα τον έπιαναν με πλαστό 500ευρω;

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ… Στο μικροσκόπιο της Ασφάλειας έχει μπει η δραστηριότητα ενός Βούλγαρου που επιχείρησε να γεμίσει με βενζίνη το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου του σε πρατήριο υγρών καυσίμων στην Αργυρούπολη Δράμας πληρώνοντας με ένα πλαστό χαρτονόμισμα των 500 ευρώ! Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος πονηρεύτηκε αμέσως μόλις είδε το μεγάλης […]



from hellasforce http://ift.tt/1NXPZi8

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου