Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΡΕΣ. Νόμος απαγορεύει την σίτιση αστέγων σε 33 πόλεις των ΗΠΑ!

Τριάντα-τρεις πόλεις έχουν ήδη απαγορεύσει ή να σκοπεύουν να απαγόρευσουν την σίτιση σε άστεγους ανθρώπους – και μερικοί δήμοι απειλούν μάλιστα με φυλακιση εάν συλληφθειτε να δίνεται ένα πιάτο φαί! Οι νόμοι αυτοί ισχυρίζονται ότι είναι για την πρόληψη του φαινομένου των αστέγων, κατά το νεοφιλελεύθερο σκεπτικό ότι […]



from hellasforce http://ift.tt/1E92Eud

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου