Τριάντα-τρεις πόλεις έχουν ήδη απαγορεύσει ή να σκοπεύουν να απαγόρευσουν την σίτιση σε άστεγους ανθρώπους – και μερικοί δήμοι απειλούν μάλιστα με φυλακιση εάν συλληφθειτε να δίνεται ένα πιάτο φαί! Οι νόμοι αυτοί ισχυρίζονται ότι είναι για την πρόληψη του φαινομένου των αστέγων, κατά το νεοφιλελεύθερο σκεπτικό ότι […]
from hellasforce http://ift.tt/1E92Eud
via IFTTT
from hellasforce http://ift.tt/1E92Eud
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου