Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Νέος γύρος συνομιλιών για τα πυρηνικά του Ιράν, 22-23 Απριλίου στη Βιέννη

Οι μεγάλες παγκόσμιες δυνάμεις και το Ιράν θα διενεργήσουν νέες συνομιλίες στη Βιέννη στις 22-23 Απριλίου για να αξιοποιήσουν την συμφωνία πλαίσιο που επιτεύχθηκε στο πυρηνικό πρόγραμμα της Τεχεράνης. Απόδοση: Λούρου Σταυρούλα Οι δύο πλευρές «θα συνεχίσουν να εργάζονται προς την κατεύθυνση μιας συνολικής λύσης στο ιρανικό πυρηνικό […]



from hellasforce http://ift.tt/1CTT8oL

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου