«Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια τεράστια πίεση, πίεση εχθρική, πίεση που τη νιώθουμε σε όλα τα επίπεδα. Πιστεύω ότι ως χώρα πρέπει επιτέλους να κάνουμε μια ψύχραιμη συζήτηση για όλα τα ενδεχόμενα», είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο πρωινό του MEGA, υπογραμμίζοντας, πως, δεσμεύεται από το πρόγραμμα του κόμματός του.
Δειτε το Βιντεο:
from kapistri.blogspot.com http://ift.tt/1wP8EoH
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου