Γράφει ο Γιώργος Α. Κουρής
Με τα κλεμμένα, λάδωναν πολιτικούς, εξαγόραζαν εφημερίδες και κανάλια και κυβερνούσαν τη χώρα
ΔΕΝ ξέρουμε αν η έρευνα που διέταξε το ΣΔΟΕ για τον Λαλιώτη θα βγάλει κάτι,...
μετά μάλιστα την κατηγορηματική δήλωσή του «ότι τα περιουσιακά του στοιχεία είναι γνωστά, διαφανή και δεν υπάρχουν περιουσιακά στοιχεία ή καταθέσεις στο εξωτερικό».
Eκείνο όμως που εμείς ξέρουμε είναι ότι εδώ και 50 ολόκληρα χρόνια, το υπουργείο «Δημοσίων Έργων» υπό διάφορες ονομασίες υπήρξε αληθινή φωλεά απατεώνων και μιζαδόρων. ΟΛΑ τα μεγάλα έργα που έγιναν στην Ελλάδα, ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ, έγιναν με στημένους διαγωνισμούς από τους γνωστούς μεγαλοεργολάβους, οι οποίοι ΛΑΔΩΝΑΝ από κλητήρα μέχρι …πρωθυπουργό!
ΠΟΤΕ σε αυτό το αμαρτωλό υπουργείο δεν δόθηκε «έργο», μικρό ή μεγάλο που να μην ήταν στημένο και οι ΛΑΔΩΜΕΝΟΙ πάρα πολλοί και αυτό ήταν πολύ …φυσικό.
Γιατί τα λεφτά ήταν ΠΟΛΛΑ και οι «εργολάβοι» που έπαιρναν τις δουλειές ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ και φίλοι σε όλους τους πολιτικούς, οικονομικούς και κόμματα. Όταν στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, που τα χρήματα ήταν πολύ λιγότερα από αυτά που διέθετε το υπουργείο Δημοσίων Έργων για έργα και έγινε «το έλα να δεις» και όπως αποκαλύφθηκε εκτός από υπουργούς και γενικούς γραμματείς, είχαν λαδωθεί από κλητήρες μέχρι στρατηγοί, ναύαρχοι και πτέραρχοι, άνθρωποι που όλοι νομίζαμε έντιμους και ακέραιους που είχαν μάλιστα ορκιστεί να δώσουν και τη ζωή τους αν χρειαστεί για την πατρίδα, τελικά αποδείχθηκαν ΛΑΜΟΓΙΑ και λήσταρχοι, ένας Θεός μόνο ξέρει, πόσα θα ‘χουν φαγωθεί στα δημόσια έργα, που όλοι ξέρουμε, ότι αυτά έχουν στοιχίσει στο δημόσιο 2-3 φορές περισσότερο από το κανονικό, με τις υπερτιμολογήσεις, το κλέψιμο στα υλικά και κυρίως στις συμφωνίες κάτω από το τραπέζι που γίνονταν με τις προσφορές.
Γι’ αυτό θα πρέπει ο κ. Παναγιώτης Νικολούδης, υπεύθυνος υπουργός για το μαύρο χρήμα, να ερευνήσει το πλιάτσικο που έγινε στα δημόσια έργα, ει δυνατόν τα τελευταία 30 ή ακόμα και 50 τελευταία χρόνια! Θα πρέπει δε να τονίσουμε, ότι το ΚΛΕΨΙΜΟ που έπεφτε στα δημόσια έργα, με τους ΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, είχε και τεράστια επίπτωση και στην πολιτική ζωή του τόπου, γιατί πάρα πολλοί από τους πρωταγωνιστές της λεηλασίας του δημόσιου χρήματος στα δημόσια έργα, ήταν συγχρόνως και οι μεγαλύτεροι χρηματοδότες όλων των προεκλογικών συγκεντρώσεων των δύο μεγάλων κομμάτων, ενώ ασχολούνταν άμεσα ή έμμεσα και με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δηλαδή κανόνιζαν σε μεγάλο βαθμό ποιοι θα μας κυβερνούν και επομένως είναι και αυτοί υπεύθυνοι για το κατάντημα του λαού και της χώρας και θα πρέπει να τιμωρηθούν και πρώτα απ΄ όλα να επιστρέψουν τα κλεμμένα.
Γ.
Πηγή: kontranews.gr
from kapistri.blogspot.com http://ift.tt/1Cqds4P
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου