ΑΠΟΔΟΣΗ-ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ HELLASFORCE
Σε περίπου δύο μήνες (26 Οκτωβρίου), υπάρχουν οι – υποτίθεται- βουλευτικές εκλογές στην Ουκρανία. Πως θα είναι αυτό; Ποιος πρόκειται να ψηφίσει; Στις προεδρικές εκλογές πριν από λίγους μήνες, οι περισσότεροι από ανατολική Ουκρανία δεν ψήφισαν. Πόσοι διαφορετικοί τρόποι υπάρχουν για να καθορίσεις τη δημοκρατία και να εξακολουθείς να παραμένεις αξιόπιστος;
Σε συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στο ρωσικό Κανάλι 1, ο Βλαντιμίρ Πούτιν, σχολίασε τις επικείμενες εκλογές: «Όλοι οι συμμετέχοντες στην εκλογική κούρσα θα θέλουν να δείξουν το πόσο cool είναι. Όλοι θα θέλουν να δείξουν ότι είναι ισχυροί ή ισχυρές και καθώς ο πολιτικός αγώνας θα οξύνεται είναι δύσκολο να αναμένει κανείς ότι θα αναζητήσουν μια ειρηνική λύση και όχι στρατιωτική». Αυτό φαίνεται να είναι μια ακριβής πρόβλεψη.
Η ΕΕ (σε ένα ακόμη ορισμό της δημοκρατίας) επέλεξε τον νέο πρόεδρο της. Επέλεξε τον Πολωνό Πρωθυπουργό Ντόναλντ Τουσκ, το οποίο μπορεί να φαίνεται λίγο περίεργο, αφού ο Τουσκ δεν λέει ούτε μια λέξη στα αγγλικά, ή στα γαλλικά και ο ίδιος προέρχεται από μια χώρα που δεν είναι ακόμη στην Ευρωζώνη, ωστόσο, θα πρέπει τώρα να προεδρεύει στις συνεδριάσεις που αφορούν το ευρώ. Αλλά ο Τουσκ είναι ένα γεράκι για τη Ρωσία και ως εκ τούτου ύποπτα βολικός για το κέντρο ελέγχου του εσωτερικού πυρήνα της Ουάσιγκτον και των Βρυξελλών. Έχει πει πιο κακά και άσχημα πράγματα για τη Ρωσία και τον Πούτιν από όλους πρόσφατα και αυτό λέει κάτι.
Οι ΗΠΑ και η ΕΕ έχουν εργαστεί για χρόνια για να δούν την επιθυμία τους να αναλάβουν την Ουκρανία να αποδίδει καρπούς. Έχουν διανύσει πολύ δρόμο, αλλά ήθελαν την Κριμαία και την περιοχή Donbass πάνω απ “όλα και αυτά που ακόμα δεν τα έχουν. Ακόμα, έχουν μέχρι στιγμής δείξει ότι είναι περισσότερο από πρόθυμοι να βοηθήσουν για αρχικά στην δολοφονία χιλιάδων ανατολικοουκρανών για να πάρουν αυτό που θέλουν και τώρα είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν πόλεμο γι” αυτό.
Η καλά προετοιμασμένη, σχεδιασμένη βήμα-βήμα, ιστορία στο δυτικό Τύπο είναι η απειλή των επεκτατικών βλέψεων της Ρωσίας. Ως εκ τούτου, να και αυτό το κομμάτι του Reuters:
Ο Πρόεδρος της Πολωνίας Bronislaw Komorowski δήλωσε ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν προσπαθεί να χτίσει μια νέα ρωσική αυτοκρατορία για τη Μόσχα και ότι η περιοχή έπρεπε τώρα να επιλέξει αν ήθελε «μια Ευρώπη Κοζάκων, ή μια δημοκρατική». «Η Ρωσία πραγματοποίησε εισβολή στην Ουκρανία», είπε ο πολωνός αρχηγός του κράτους στο γερμανικό δημόσιο ραδιόφωνο. Ο Komorowski δήλωσε ότι ο Πούτιν ήταν αρκετά ανοικτός για τις φιλοδοξίες του για την «ανοικοδόμηση της αυτοκρατορίας». Ο Πολωνός πρόεδρος είναι σύμμαχος του πρωθυπουργού Ντόναλντ Τουσκ. «Ελπίζω ότι οι Γερμανοί έχουν επίγνωση του τι σήμαινε η σοβιετική αυτοκρατορία για την Ευρώπη», είπε ο Komorowski στι Deutschlandradio Kultur και Deutschlandfunk, προειδοποιώντας ενάντια σε κάθε επανάληψη της «πολιτικής κατευνασμού που ενέδωσε στον Χίτλερ» του προ-Β “Παγκοσμίου Πολέμου.
Προσπαθείς να τρομάξεις τους Γερμανούς με αναφορά σε μια Ρωσία που μέχρι σήμερα έχει ιστορία σχεδόν 25 χρόνων, μια Ρωσία που συνέβαλε στη διάσωση της Ευρώπης από το Τρίτο Ράιχ και έχασε 20-30 εκατομμύρια ανθρώπους στη διαδικασία, θυμίζοντάς τους μια 80χρονη πολιτική κατευνασμού προς τον Χίτλερ; Στους Γερμανούς;
Όταν κοιτάξουμε στο τι πραγματικά συνέβη κατά την τελευταία δεκαετία και τι μπορούμε να αποδείξουμε όταν πρόκειται για επεκτατισμό, είναι χωρίς αμφιβολία μια οδυνηρά κούφια ιστορία. Από τη στιγμή που αυτο που πραγματικά γνωρίζουμε, αυτό που δεν είναι απλή εικασία, είναι ότι αντ’αυτού είναι η Δύση, μέσω του ΝΑΤΟ, που έχει επεκτατικές διαθέσεις.
Παρά τις ακέραιες συμφωνίες να μην προχωρήσουν τα σύνορα του ΝΑΤΟ προς ανατολάς, η συμμαχία δεν έχει κάνει τίποτα άλλο από το να κινείται ανατολικ, και τώρα σχεδιάζει να βάλει ακόμα περισσότερα στρατεύματα και νέες στρατιωτικές βάσεις ακριβώς στο κατώφλι της Ρωσίας. Η ιστορία για να δικαιολογηθεί αυτή η επέκταση του ΝΑΤΟ που παραβιάζει αυτές τις προηγούμενες συμφωνίες, που μπορούμε να δούμε ξανά και ξανά, είναι ότι η Ρωσία κινείται δυτικά, για το οποίο δεν υπάρχει καμία απόδειξη αλλά μόνο κατηγορίες και ότι το έδαφος του ΝΑΤΟ είναι απαραβίαστο, αλλά η Ουκρανία δεν είναι μέλος του ΝΑΤΟ.
Κανένα έδαφος του ΝΑΤΟ δεν είναι υπό την απειλή της παραβίασης, εκτός αυτό της ιστορίας. Επιπλέον, ενώ οι φωνές στην Ευρώπη ολοένα και υποστηρίζουν ότι η απειλή για την Ουκρανία είναι μια απειλή για την Ευρώπη (δηλαδή την ΕΕ), η Ουκρανία δεν είναι απλά μέλος της ΕΕ, από ό,τι είναι μέλος του ΝΑΤΟ. Οι Βρυξέλλες φαίνεται να θέλουν να είναι, αλλά εκεί τελειώνει η αφήγηση. Έτσι απλά αλλάζει στον αέρα και έχει γίνει τώρα: «Η Ουκρανία είναι σε πόλεμο για λογαριασμό όλης της Ευρώπης», σύμφωνα με την ηγέτη της Λιθουανίας Dalia Grybauskaite.
Κι εδώ είναι που νομίζω ότι: αλήθεια, η Ουκρανία έχει σκοτώσει πάνω από 2000 πολίτες της «για λογαριασμό της Ευρώπης»;
Ολόκληρη η σύγκρουση θα μπορούσε να έχει λυθεί στο λεπτό, αν το Κίεβο έλεγε απλά στην ηγεσία της Donbass ότι μπορεί να είναι αυτόνομη. Αλλά αυτό δεν είναι ό,τι θέλει ο Poroshenko, ή ο Yatsenyuk και σίγουρα όχι η Ουάσιγκτον και οι Βρυξέλλες. Επειδή η Donbass είναι μακράν η πλουσιότερη περιοχή στην Ουκρανία. Η οποία ωστόσο τυχαίνει να είναι πατρίδα για τους ανθρώπους που δεν θέλουν να αποκλειστούν από την παρούσα ηγεσία του Κιέβου. Λοιπόν, οπότε, σκοτώνεις ένα σωρό από αυτούς και να ενσταλάζεις τον φόβο στους υπόλοιπους, σωστά;
Εν τω μεταξύ, οι φήμες και οι ισχυρισμοί όχι απλά συνεχίζονται, γίνονται ισχυρότερα. Η απόδειξη δεν υπήρξε παράγοντας σε αυτό το παιχνίδι για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και αυτό δεν είναι τώρα. Μόλις σήμερα, είδα δύο ρωσίδες κυρίες να λένε ότι 100 Ρώσοι στρατιώτες έχασαν τη ζωή τους σε μια μάχη νωρίτερα αυτό το μήνα, το Κίεβο να υποστηρίζει ότι τα ρωσικά τανκς ισοπέδωσαν ένα ολόκληρο χωριό και Ουκρανούς στρατιώτες να λένε ότι οι σύντροφοί τους, που τους δόθηκε ασφαλή διέλευση μετά από εγκλωβισμό, πυροβολήθηκαν.
Απλά δεν σταματά ποτέ, ή έτσι φαίνεται. Έχουμε βρεθεί μέχρι σήμερα σε ένα τσουνάμι από ισχυρισμούς και κατηγορίες και το 99%+ από αυτούς έχουν έρθει με μηδέν αποδείξεις. Αλλά τώρα κινδυνεύουμε να μπούμε σε έναν ολοκληρωτικό πόλεμο, παρά την έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων. Πραγματικά, έχει έρθει σε αυτό: ζητάμε μόνο ένα κομμάτι των αποδεικτικών στοιχείων για όλες τις κατηγορίες που έχουν γίνει. Μόλις ένα!
Ουσιαστικά, η δυτική ηγεσία λέει ότι αν οι «αντάρτες της Donbass» και η Ρωσία, δεν αφήσουν τον ουκρανικό στρατό κάνει ακριβώς ό, τι θέλει στην ανατολική Ουκρανία, θα υπάρξει πόλεμος. Αλλά δεν είναι οι ηγέτες των ΗΠΑ, οι οποίοι θα είναι οι μπότες στο έδαφος. Και επειδή ο Ομπάμα έχει υποσχεθεί καμία στρατιωτική εμπλοκή των ΗΠΑ στην Ουκρανία – παρότι CIA, Blackwater και ποιος ξέρει ποιος άλλος, υπάρχουν ούτως ή άλλως -, θα πρέπει να είναι ευρωπαϊκές μπότες στο έδαφος της Ουκρανίας.
Ίσως πριν από την επίσημη κήρυξη του πολέμου οι πολιτικοί των ΗΠΑ και τα μέσα ενημέρωσης μπορούν να μας πουν πού είναι τα ερείπια του πυραύλου BUK, ο οποίος υποτίθεται ότι έριξε την MH17, που είναι τα τα μαύρα κουτιά και που οι συνομιλίες του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας με τους πιλότους που υποτίθεται ότι κατασχέθηκαν από τις ουκρανικές μυστικές υπηρεσίες στις 17 Ιουλίου.
Είναι ίσως δύσκολο να θυμόμαστε λόγω του τσουνάμι παραπληροφόρησης, αλλά η MH17 υπήρξε μια σημαντική κινητήρια δύναμη της οργής του δυτικού κοινού εναντίον της Ρωσίας και την αποδοχή τους στις κυρώσεις και άλλες αποφάσεις και τώρα η απειλή του πολέμου. Παρότι εξακολουθεί να μπορεί εξίσου καλά να μην είναι οι αντάρτες της Donbass που έριξαν το αεροπλάνο, αλλά ο ουκρανικός στρατός, ή Blackwater ή η CIA. Απλά δεν ξέρουμε.
Η Δύση λέει ότι ο πόλεμος στην ανατολική Ουκρανία προκαλείται από την υποστήριξη της Ρωσίας στους αντάρτες. Ακριβώς όπως το άνωθεν αφήγηση σήμερα είναι ότι η Δύση αντιδρά σε ό, τι κάνει η Ρωσία, ενώ στην πραγματικότητα είναι το αντίθετο.
Ολόκληρη η σύγκρουση στην Ουκρανία θα μπορούσε να λυθεί αύριο το πρωί, εάν το Κίεβο και η δυτική υποστήριξή του, θα δεσμεύονταν να σταματήσουν τον πόλεμο στην Donbass. Και να της δώσουν μια ξεχωριστή κατάσταση, είτε στο εσωτερικό της Ουκρανίας ή σε ένα ξεχωριστό κράτος. Μετά από μισό χρόνο και βάλε πολέμου, πώς αλλιώς θα μπορούσατε να επιλύσετε αυτή την κρίση; Μόνο με αιματοχυσία, αυτό είναι το πώς.
Αλλά η δυτική ηγεσία είναι απλά για να προκαλέσει χαρά για την άνεση. Με βάση μόνο υπαινιγμούς και καταγγελίες. Υπάρχει μια διάσκεψη του ΝΑΤΟ στην Ουαλία αυτή την εβδομάδα. Ομπάμα, Μέρκελ, όλοι θα είναι εκεί. Προτείνω απλά να παρακολουθήσετε και να ακούσετε ό,τι βγαίνει από αυτήν. Δεν θα είναι καλό. Η ειρήνη δεν θα είναι ένας συνήθης όρος που θα χρησιμοποιείται εκεί. Ενώ για όλους μας και για όλους τους πολίτες στην Donbass, αυτό είναι το μόνο που θέλουμε.
Αλλά αυτοί οι κλόουν μας σέρνουν σε πόλεμο. Και ναι, ίσως θα ήταν μια καλή ιδέα να τους πείτε ότι δεν το θέλετε. Πριν τα παιδιά σας, ή οι φίλοι τους, οι γείτονές τους, αρχίζουν να πεθαίνουν σε κάποιο μακρινό και άσχημο θέατρο που δεν θα έπρεπε ποτέ να είναι μέρος του.
Είναι αδύνατη η ειρήνη στην Ουκρανία σήμερα; Όχι, δεν είναι καθόλου. Αλλά αυτό είναι όσο η Δύση διατηρεί τις ελπίδες της για κατάκτηση του Donbass ζωντανές. Θα πρέπει να το γνωρίζουν από την αρχή και ίσως το έκαναν και ξεκίνησαν αυτή τη σταυροφορία ούτως ή άλλως, γιατί το μεγάλο βραβείο που είναι μετά, είναι η ίδια η Ρωσία. Πάνω από τα πτώματά μας.
Raúl Ilargi Meijer, αρχισυντάκτης του Automatic Earth
from hellasforce | Ανεξάρτητο Ειδησεογραφικό Δίκτυο http://ift.tt/1r6ooyf
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου