Άλλη μία χαριστική ρύθμιση για ΠΑΕ ψήφισε σήμερα η κυβέρνηση καθώς στο νομοσχέδιο για τις… υδατοκαλλιέργειες πέρασε την τροπολογία με την οποία δίνεται στις ΠΑΕ (εν προκειμένω σε ΟΦΗ, Πανιώνιο, ΠΑΣ Γιάννενα) η δυνατότητα να παρουσιάσουν φορολογική ενημερότητα προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα ακόμη και ένα μήνα μετά την έναρξή του.
«Συνεχίζεται μία «φάμπρικα» ειδικών ρυθμίσεων για τις ΠΑΕ», υπογράμμισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Κοδέλας. Ως αναγκαία πρόσκαιρη λύση για να μπορέσουν να συμμετάσχουν στο επαγγελματικό πρωτάθλημα, ποδοσφαιρικές ομάδες που δεν είχαν καταφέρει να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, χαρακτήρισε από την πλευρά του ο υπουργός Πολιτισμού, Κώστας Τασσούλας την τροπολογία, την οποία καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ και ΚΚΕ, με τη Χρυσή Αυγή να δηλώνει «παρών».
from hellasforce | Ανεξάρτητο Ειδησεογραφικό Δίκτυο http://ift.tt/1mYsSlq
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου