Να ήσουν, λέει, ένας ξένος… ανταποκριτής και όχι -υποχρεωτικά- χρονογράφος της καθημερινής καταγραφής στην πολιτικο-κομματική παράκρουση και τον αποπροσανατολισμό της νεοκυπριακής κοινωνίας, και να έπρεπε να… εξηγήσεις την εικόνα του διαμαρτυρόμενου πλήθους, που -για πολλοστή φορά- σήκωνε πανό και πίκετ με «εγκριμένα» συνθήματα στο κομματικό εργαστήριο.
— Προφανώς, διαμαρτύρονται για την επικείμενη -προκλητική και παράνομη- κάθοδο του Ερντογάν που στις σουλτανικές του επιδείξεις περιέλαβε και την… επιθεώρηση κατεχόμενων εδαφών από τον τουρκικό στρατό;
— Α, όχι! Σ” αυτόν… ακουμπούν ελπίδες «καλής θέλησης» και οι Πρώην και οι Νυν.
Και, άντε να… εξηγήσεις:
• Πώς αυτοί που διαπραγματεύτηκαν με την Τρόικα τους όρους της… πρόσκλησής της και το Μνημόνιο καθόδου και επιτήρησης, εμφανίζονται… αντιμνημονιακοί;
• Πώς η Κυβέρνηση που αποδέχτηκε το κούρεμα φορτώνει στη Βουλή την ευθύνη;
• Πώς η Βουλή που στις τόσες σελίδες που -εσπευσμένα και… αθώρητα- ενέκρινε σε μια νύκτα, τον Δεκέμβρη του 2012, δεν… πρόσεξε πως είχε ολόκληρο δεκαοχτάμηνο για αναθεώρηση του Νόμου περί Εκποιήσεων;
• Πώς οι επαγγελματίες συντεχνιακοί από προστατευόμενοι του όλου πολιτικο-τραπεζικού συστήματος εμφανίζονται σαν… κατατρεγμένοι του;
• Πώς οι ανάλγητοι τραπεζίτες που -για χρόνια, ακόμη και ύστερα από το καταστροφικό Γιούρογκρουπ του περσινού Μάρτη- με τοκογλυφικά επιτόκια, πανωτόκια και αδιαφανή «έξοδα» φούσκωσαν τον αριθμό των μη εξυπηρετούμενων δανείων αφήνοντας ανενόχλητους τους μεγαλοφειλέτες, σε μια μόνον ημέρα -την προχτεσινή- μεταμορφώθηκαν σε… προστάτες των ευάλωτων δανειοληπτών;
• Πώς οι επαΐοντες της Οικονομίας δεν… αντιλήφθηκαν ότι άμα πέφτουν δισ. στην καταβόθρα της ούτω καλούμενης ανακεφαλαιοποίησης, θα στεγνώσει η αγορά, θα κλείσουν επιχειρήσεις και καταστήματα, θα αναστενάξουν οι μισθωτοί και θ” απελπιστούν οι άνεργοι;
• Πώς;…
Και, βεβαίως, πώς να… εξηγήσεις τον τόσο αποπροσανατολισμό που… επιτρέπει -αδιαμαρτύρητα και ανενόχλητα- στον Ισλαμιστή Νεοσουλτάνο να… επιθεωρεί τα στρατεύματα του που σφετερίζονται και εποικίζουν τα κατεχόμενα -εδώ και μια δεκαετία και ευρωπαϊκά- εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας!…
Γ. Σέρτης
from hellasforce | Ανεξάρτητο Ειδησεογραφικό Δίκτυο http://ift.tt/1zNa8eF
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου