Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Δίχως τέλος ο θρήνος στο Ντόνετσκ: Δεκαπέντε άμαχοι νεκροί από τα πυρά των νεοναζί

Δεκαπέντε πολίτες σκοτώθηκαν από τα πυρά του πυροβολικού που έπληξαν πολλές συνοικίες στην πόλη Ντονέτσκ της ανατολικής Ουκρανίας σήμερα, ανακοίνωσαν οι αρχές της πόλης.


Στην ανακοίνωσή τους, οι τοπικές αρχές χαρακτήρισαν τη γενικότερη κατάσταση «πολύ τεταμένη».


Το Ντονέτσκ σφυροκοπείται εδώ και δύο εβδομάδες καθώς οι κυβερνητικές δυνάμεις αποπειρώνται να εκδιώξουν από αυτή τους φιλορώσους μαχητές. Επιδίωξη των τελευταίων είναι η «Λαϊκή Δημοκρατία» που έχουν ανακηρύξει να ενταχθεί στη Ρωσική Ομοσπονδία.


Σύμφωνα με τις τοπικές αρχές, επλήγησαν από πυρά πυροβολικού σπίτια σε συνοικίες στο δυτικό, στο βόρειο και το βορειοανατολικό τμήμα του Ντονέτσκ.


Νωρίτερα σήμερα, οι αρχές στο Ντονέτσκ είχαν κάνει λόγο για 11 θανάτους μέσα στις τελευταίες 24 ώρες.






from hellasforce | Ανεξάρτητο Ειδησεογραφικό Δίκτυο http://ift.tt/1rCzVaZ

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου